fredag den 25. juli 2014

Kinkyhætte; nøgen og svedig i sengen

Det er utroligt urimeligt, at flg. sætning bare slet ikke er positiv som ind i helvede:

"Jeg ligger nøgen og svedig i min seng".

Ikke?

Det er jo helt forkert. Komplet forkert og virkelig slet ikke rimeligt.
Altså...jeg mener....jeg er jo god! Fandens god. Og slet slet ikke sippet. Og er ret nem at overtale....til ting. Og sager.
Og har virkelig ikke spillet blokfløjte forgæves.

Men alligevel ligger jeg svedig og nøgen i min seng. På den helt forkerte måde.

Crap.

Det siger jeg...når jeg engang får tryllebundet en mand til fast forhold, skal jeg trylle, så han aldrig glemmer det.

Og til alle jer i fast forhold derude: gå dog amok i sengen, på bordet, i bilen, i sofaen, i skoven, på kundetoilettet, på latexlagenet.
Brug dog hvad I har. Sæt pris på det. Knep jer skeløjede.

Der er sgu da en grund til, at menneskekroppen blev skabt som den er skabt.

Forget it, jeg skrider på Netflix.