tirsdag den 10. juni 2014

Marie Marie Marolle...

flyv op til Vorherre og bed om let til jævn vind fra nord! Og mindre end 24 grader. Og en normal luftfugtighed!

"Altzå Rødhætte....Nu stopper du zimpelthen! Her har vi gået og sukket efter sommer...så skal du da ikke brokke dig!".

Nå, så det mener du ikke? Jamen, gæt engang...det vil jeg sådan set skide på! Jeg kan love dig for, at selv på den koldeste decemberdag, hører du mig ikke sige: "Årh, gid det var 28 grader udenfor - vindstille og med en luftfugtighed på 670%".

Ja, sommeren har sine højdepunkter og fordele. Helt bestemt. Men jeg magter ikke den lummerklamme hede, hvor luften holder vejret samtidig med at temperaturen brager op - og ens hud er klæbrig og glinsende rosa/rød.


Arh! Det lettede! Årets første "jeg hader sommer" indlæg.


Har været tæt på at slæbe en stol ind i fryseren på jobbet, og så bare hænge ud der. Jeg tog desuden fejl, da jeg gik ud fra, at mine "nu-kan-du-kun-score-bonderøve-Crocs" ville være dejlige, når det var varmt.

Jeg render rundt med et gummi drivhus på fødderne! Jesus Christ!




"Det er bare fordi du er tyk, at du hader varmen!".

Mrm...blandt andet! Men lad mig spørge dig, oh du store orakel: Tror du at min krop begynder at producere mere pigment, hvis jeg rammer et bmi på 21? 


Næppe...vel? 

Og uh-uh - måske kunne det tænkes, at jeg bare er en efterårskvinde? (Vissen, men med smukke farver i toppen). 

Er desuden træt af at svede make-uppen af i plamager og ende med at ligne en halvhjertet skortensfejer, når kl. runder 12:21. 


Overvejer at skifte kokkejakken ud med en arbejds t-shirt. Der er bare et enkelt problem...

Vores slogan. Som står på ryggen. Og er glimrende. Til alle andre end mig. Noget med Sideben. Og at noget "godt må sætte sig".
Ved bare på forhånd, at der er røvhuller nok her i verden til at komme med en kommentar, som giver mig lyst til at panere og friturestege deres ansigt.