fredag den 11. april 2014

Ripassohætte

Dagens absolutte højdepunkt:
Lang dejlig telefonsamtale med veninde, som jeg ikke har set i 100 år. Årh, hvor er det skønt, at man bare klikker med det samme igen. Som om man havde set hinanden i går.

Dagens selvforkælelse:
Rødvin.
Avocado.

Dagens følge af rødvin:
Har facebookmailet en person, som jeg så sådan set nok ikke burde have kontaktet. Som i: Overhovedet.
Hvorfor fanden gør jeg nu sådan noget?

Dagens klat:
Havnede på brysterne. Samlede det op og slikkede det af med fingrene.  Og truckervaskede så tøjet med en karklud. Charming as always.
For helvede, hvor burde min motorik og iq dog genstartes. Sgu da ikke skide smart at stå og ekspedere mindreårige, når man har hummusbryst.

Aber:
Det er nok de klatter jeg kan gøre mig forhåbninger om at modtage.

Hader!
Hemmelige numre. Tager som regel ikke telefonen, når det er hemmeligt nummer. Fordi det plejer at være sælgere. Og når jeg så en sjælden gang tager røret, ER det en sælger. Og inden jeg får set mig om, er jeg et lorte abonnement rigere på blade, fiskeolietabletter, urteudtrækspiller der giver vitalitet (hvorfor siger jeg ja til sådan noget?) aviser og andet lort. Fordi jeg ikke KAN sige nej.

Er da altid noget:
At de der lorte kuponhæfter ikke længere bliver sendt ud i postkasserne. Har kostet mig dyrt.

Tæller ned til:
Massage på søndag. Århh, hvor jeg dog glæder mig!  Rub it in! Eller...rub on it. Eller...

Har fået dårlig vane:
Med at sende luftkys til spader der irriterer mig i trafikken. Som f.eks. i forgårs, hvor emsig dame dyttede. Sendte mit obligatoriske luftkys. Med onde øjne. Og så var det fandeme min veninde hun dyttede af. For at fange hendes opmærksomhed. Fordi de kender hinanden.

Ej men for fanden, jeg vendte mig jo om med fronten (brystsiden) mod hendes forrude og kyssede hånligt. Slet ikke pinligt.
Har bedt veninde om at undskylde på mine vegne.

Nå:
Mand uden billede har skrevet til mig. Er her fra byen. Vil ikke vise billede af sig selv. Pga. sit arbejde.
Hvem fanden kan det nu være? Det er jo ikke ligefrem fordi denne by vælter sig rundt i berømtheder.
Har udfrittet ham, og ved nu, at han hverken er læge (pis...kunne ellers godt se muligheder), politimand (endnu mere pis), politiker, indsat eller anbragt.

Til gengæld:
Tror jeg måske, at han nok tror jeg er lidt sær. Og det har han jo egentlig nok ret i.