onsdag den 26. marts 2014

I seng et sted i Silkeborg

Kl. er - as we speak - 20:57 og jeg ligger faktisk i min seng.
Og ikke nok med det, men jeg har faktisk fjernet makeup og proppet creme i ansigtet. Jeg fortjener næsten en pris. Ikke så tit det sker.
Plejer at gå i seng med fuld makeup og vågne med udgnedet ansigt og ligne en flygtning fra Letland.

I stedet kan jeg nu se frem til at vågne med sovende lettere søvnhævet ansigt i morgen tidlig, og ligne noget der siger øf.

Aber wie gehts?

Tanktoppen skriver endnu. Har ikke læst hans ord. Ufatteligt at han gider blive ved. Er jo ikke ligefrem fordi der har været romance mellem os.

Altså, det har der sgu ikke! Overhovedet. Kun i hans hoved. Og jeg forstår på ingen måde hvordan det luftkastel er opstået.

Kæft han er belastende efterhånden!

Skal virkelig ikke have en mand der er så gammel. Og slet ikke en der føler sig slem, fordi han spiser kinaruller til aftensmad (Helt seriøst, hvad fanden sker der for det? Er han en speltpik?), og som er panisk bange for at have en lille topmave.
Magter det ikke. Vi kunne ikke være et dårligere match.

Nå...

Var som sagt i Søstrene Grene. Gik som planlagt. Er nu fem skåle, fire krus, otte poser krydderier, en vandkaraffel, en teæske i gammelt træ, et piskeris,  rigere.