mandag den 3. februar 2014

Rødhættes indbakke

1) Ja det er Svært Det kan man først finde ud af Når vi SES og har sakket verdensittionen igennem og du som har BØRN er jo de vigtigste i VERDEN sådan skal det også være Jeg stiller ikke så store Krav og Kemien skal være der Det kan man kun hvis man mødes og det med HJERTER er kun begyndelsen Der er jo mange flere spørgsmål Jeg er god til at lytte SÅ det perfekte mats Ved man når man Mødes Hvis du kikker på min Profil så ved jeg om jeg er DIG og Læg en besked om Jeg er Dig et JA eller Nej er ikke svært at Skrive Mange Krammer fra Flem-Eriks og LADY OG VAGA BUNDEN <3 <3 <3Jeg kan godt lide la-læ- silke-kjoler-slapeaf tøj Men ikke nogen krav(smiler)<3 <3 <3 og vil du ikke være sød og spørge mig om noget så JEG kan komme i gang Selv om der er 5km eller 300km Så sider jeg ikke her og er KOLD i RØ.og hvis det er dig på ca.39 Skal du ikke lege med ens FØLELSER for så er du ikke moden nok i nu så fin dig noget Kuvøseguf i stedet og hvis du har mig i folden så har du mig hele livet KÆRLIG hilsner fra Flem-Eriks.og LADY og VAGABUNDEN<3 <3 <3og hvis du syndtes at jeg skal have længrer hår så krøller det Hvis du har APPELSIN HUD så har jeg en kur mod dette Men det gør heller ikke mig noget hvis du har det( SMILER)


2) Jeg henter dig i en Limousine og byder dig på champagne før vi kører til en lækker lille restaurant, hvor vi spiser lækker dejlig mad, og drikker noget god fransk chateu! 

Videre går turen i limousinen ud i byen, hvor vi fortsetter med champagne, og danser natten væk. I love to dance! Lad os tage til Buenos Aires og danse tango i gaderne, i lyset af måneskinn! Du og mig! 

Daten kan også være således. Jeg laver maden mens du assisterer, og vi får en god snak.

Efterpå dekker vi et lækkert bord med maden vi har lavet med levende lys. Vi kigger hinanden dybt ind i øjnene snakker om alt og forelsker os s 


Hasta La Vista Baby



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _