tirsdag den 17. december 2013

I øvrigt mener jeg

- at Adam Price er helt uhyggelig pæn!

- at den person, som stalker min blog, og fnysende af arrigskab sender den ene mere bitre kommentar efter den anden af sted, måske skulle overveje at søge hjælp eller blot bare finde indhold i sit liv. Det kan umuligt være sundt det der.

- at det nogle gange virker som om, at nogle mennesker tror, at jeg ikke kan se det der er bøjet i neon.
Jovist, jeg er muligvis en pauseklovn og lidt for naiv, men jeg er hverken blind eller dum.
Ville faktisk ønske at jeg kunne være vred over det. Ville gøre det nemmere. Men faktisk bliver jeg lidt trist over det.

- at det er sørgeligt hvordan man bygger huse i dag. Beton, beton, beton.
Byg dog noget ordentligt! Som er pænt. Og som har sjæl.

- at det er ret ucharmerende med mennesker, som ikke ejer et gram ydmyghed i kroppen. Men som konstant jagter spotlightet, for at fortælle hvor fantastiske de er.
Jeg brækker mig over det.

- at GLS har de største og mest dovne spassermongoler ansat.

- at folk der propper mandelessens i deres risalamande, burde tæskes i en mørk gyde.

- at rally er noget nær det mest kedelige man kan opstøve.

- at Torkild Thyrring ligner et trommeskind der er blevet strammet lidt for meget, når han smiler. Er da helt nervøs for om han revner.

- at Bettina Aller fandeme burde svitses i en frituregryde. Hvor er hun dog uendelig irriterende i Master Chef. Og så det kæmpe døde hår! Som hænger og slasker, mens hun laver mad!

- at Dennis Knudsen er beviset på, at et vægttab ikke betyder en opgradering af ansigtet.
Kan ellers godt lide ham. Han virker skøn. Men hvor ser han slidt ud, efter han har tabt sig.

- at det er frustrerende at have tre års sex der skal indhentes.
På den anden side; man siger jo, at forventningens glæde er den største.

- at folk der stadig siger "Boller fra Kohberg", burde sendes ud af landet!

- at folk der ikke fatter ironi, burde have tildelt et handicaptillæg.

- at fastliggere på en campingplads må være jordens mest kedelige mennesker.

- at det er på tide at overveje at lave nytårsforsæt.