fredag den 6. september 2013

Hej Føtex - Her er mine bryster

Jeg har gjort det igen. Eller rettere; mine bryster har gjort det igen.

Kastede lynhurtigt en kjole over hovedet, da jeg kom hjem fra arbejde. Og så op i byen for at handle.
Gik glimrende. Lige indtil jeg stod i køen i Føtex, bøjet dybt ned over kurven, mens jeg læssede varene på båndet.
Bemærkede at folk bag mig, gloede en del. Og vidste bare m. det samme hvorfor. Uden at kigge.

Har verdens mest sociale bryster. Venstre tittede lidt genert frem, men højre var voldsomt nysgerrig, og havde derfor valgt at hoppe helt ud.
Og det værste er, at jeg næsten har vænnet mig til det. Proppede dem bare på plads og fortsatte m. at placere varene.
Heldigvis var de understøttet af god bh af typen balconette, så de viste sig fra deres mest runde og fyldige side.

Nå...

Hvor er det skønt:
- At teenagedreng helt uden tvang tilbyder at lave aftensmad.

Hvor er det vanvittig irriterende:
- M. salgsliderlige ekspedienter i Fona. Var oprindeligt gået derinde for at købe en MP4 afspiller til Uglen, så hun har noget at hygge sig m. i bussen på søndag, hvor hun skal på studietur. Men mine øjne fangede et godt tilbud: En Acer tablet. Så den købte jeg. Hvilket ikke var helt uden forhindringer.

Sælger: Er du sikker på, at det er den du skal have?
Mig: Ja.
Sælger: Jeg har også andre.
Mig: Ja, men jeg snupper bare den der.
Sælger: Jeg har en der koster 100,- mindre, men som er bedre og som har kostet mere.
Mig: Okay, den tager jeg.
Sælger: Jeg kan tilbyde en rigtig god forsikring.
Mig: Mrm. Men det skal jeg ikke have.
Sælger: Men det er et godt tilbud.
Mig: Mrm. Men det skal jeg ikke have.
Sælger: Er du sikker? For jeg kan kun tilbyde det nu og her.
Mig: Helt sikker. Hun (Uglen) skal også have en ny tlf., så min konto stopper her.
Sælger: Jeg har et knaldgodt tilbud på en iPhone.
Mig: Mrm. Men hendes far skal være med i det, så det venter jeg mig.
Sælger: Men vi kan kigge på det nu.
Mig: Nej.
Mig: Har I nogle billige høretelefoner?
Sælger: Ja. Vi har dem her. De giver den bedste lydoplevelse!
Mig: (Nærsynet) Hvad koster de?
Sælger: 1495,-
Mig: ....................!
Mig: Hendes lillebror har vist nogen hun kan låne. *Nævner mærket, og håber på, at det imponerer ham*
Sælger: Jaehh, men det er jo gaming headphones.
Mig: Ligemeget. Jeg nøjes m. tabletten.