søndag den 24. marts 2013

Svinehytten

Okay. Skyd mig. Gør et eller andet.
Hold kæft jeg har det skidt.

Har ligget i min seng i over 25 timer i træk nu.
Og svælger i selvmedlidenhed. Gør sådan set ondt overalt. Og magter ikke de konstante bølger af kvalme, der ruller ind over mig.
Men det er ikke det værste. Det værste er at hele hytten stinker af svin.
G. har stået for aftensmaden til ham og alle teenagerne. Stegt svin. Flæskesteg.
Og lugten er bare overalt. Kan ikke holde det ud.

Føj for satan. Selv m. døren lukket, siver stanken ind til mig i soveværelset.

Ew.

Ligger og ser skod tv. Lige nu Singleliv. Det er mig en evig gåde hvordan ham Dan kan score.
Han ligner Al Bundy. Og snakker som om han har en kartoffel I halsen.
Begriber ikke, hvorfor det ikke er ham der er udskældt, i stedet for Numse-Rasmus. Rasmus er sgu da noget pænere. Dan kunne godt ligne en m. seriøse mentale bygningsfejl.

.........

.................

:(

For helvede...har det så skidt at jeg ikke engang gider at ryge. Gør det dog alligevel. Føles som en befrielse at komme ud på trappen og slippe for svinestanken.