onsdag den 13. februar 2013

Gæt hvor jeg ligger

Mrmm, nemlig. I nyt soveværelse. I nyt sengetøj. Og intet under sengen.
Efter min mening burde der ikke være ben på en seng. I hvert fald ikke vores. For jeg er aldrig rigtig vokset fra, at rydde op ved at kyle tingene under sengen.
Og en ting er sikkert: Boede jeg alene, ville det kun tage en måneds tid før jeg ville ligge 22 cm. fra loftet.

Nå, men her er blevet fint. Vægge trænger dog til maling, men jeg rører simpelthen ikke en pensel i lang tid nu. Så i stedet bilder jeg mig ind, at det lidt slidte look bare er rustikt. Hvilket matcher både mit ansigt, men også min wanna-be landlige franske indretning.
G. har taget det pænt. Har også fået nederste hylde i tallerkenrækken til fri afbenyttelse.
På den øverste står et par af mine stiletter, en sølvvase og et par smukke parfumer.
Det så så smukt ud.

Så.

Datid.

For G. troede åbenbart, at den hylde var beregnet til dufte. Så han placerede sin koboltblå "Nivea For Men" ved siden af.

Som jeg selvfølgelig flyttede.

Jeg ved godt jeg er slem. Og uartig. Og at det er vores hjem. Og ikke kun mit.
Men når jeg nu har et så rodet hoved - både udvendig og indvendig - så har jeg altså brug for at hjemmet er i balance. Rolig balance.

Nu har G. så bekendtgjort, at han også vil have nogle af sine pynteting fremme.
Så han vil finde en svensknøgle...

Kommer ikke til at ske.