søndag den 13. januar 2013

Att: Hundeejere

1) Gider I godt samle jeres pelsdyrs lorte op? Jeg er fandeme ved at være så uendelig træt af at støde på dem på fortovene. (Trækker I heller ikke ud i toilettet derhjemme, når I har skidt?)

2) Og gider I godt trække jeres firbenene barn m. jer, når den letter ben op af andre menneskers husmure?

3) Og når Føtex skriver, at man ikke må tage hunde m. ind i butikken, så nytter det ikke noget at proppe det stakkels dyr ned i en taske, og tage den med ind. Ligesom det heller ikke nytter noget, at bære kræet i armene. Det er klamt.

4) Og hvis I ikke kan kalde jeres hund til jer, gider I så for helvede proppe en snor på den?
"Jamen, den gør ikke nooooget. Den vil bare hilse" Det vil jeg da skide på. Jeg render sgu da heller ikke hen og tørrer mine sko af på andre menneskers tøj, når jeg vil hilse på dem på gaden.
Og selv om jeg godt kan se lidt creepy ud, så er jeg vildt rar og sød. Men det kan folk ikke se, hvis jeg kommer stormende hen imod dem på gågaden m. tungen ud af munden.

5) Hvis det virkelig er så uendeligt uoverskueligt at samle jeres hunds lorte op, må I jo bestille tid, og få monteret noget stomi på dyret.


I morges lå der en kæmpe lort inde i porten ind til vores baggård. Så har der sikkert stået en selvfed hundejer og tænkt: "Døøøøøgtig hund. Så er der ingen der kan brokke sig over lorte på fortovet".

!!

Heldigvis er vores fugle i denne ende af byen velopdragede. Der kom simpelthen en skade fræsende, dykkede ned, snuppede lorten, og fløj videre.
I love it!
Og hvis der findes retfærdighed i denne verden, så dumper den lorten ned i hovedet på Kings far længere henne ad vejen.


Og hvis jeg finder synderen...dann haben wir andere methoden.