tirsdag den 4. december 2012

Vinter

Det er i sandhed blevet vinter. Gud hvor jeg dog elsker det.   
Må dog konstatere, at Uglen ikke er en sneugle. Nærmere en dunugle. I hvert fald er hun gået i hi. Med det samme hun kommer hjem fra skole, går hun i hi i sin seng med computeren.
Der er også nogen der har hygget sig m. Bjarne her i snevejret. Da jeg fik fri fra arbejde, var der tegnet en ordentlig diller + nosser på motorhjelmen. I sneen.
Sexchikane!

Nå, jeg har leget lidt på nettet. Det siges jo, at vi alle har en dobbeltgænger. Og hvor andre steder end på nettet, er det oplagt at søge?
Resultatet er dog ikke specielt opløftende...



Godt nok ER jeg klar over, at jeg ikke ligefrem er en yndig lille fe som Gwyneth Paltrow, og at der nogle gange dukker uønskede hår op under hagen, men for fanden...! Står det så slemt til?