lørdag den 20. oktober 2012

Rødhætte på besøg i sexshop.

Ja, vi kørte til Herning Centret i dag. Gråstænkt og jeg.
Håbede på at han forbarmede sig over mig, og gav lidt til min garderobe. Og det gjorde han. Elskede ham. En strikkjole, en tunika, eyeliner, over-knee strømper og en vinterfrakke. Total looooove.

Vi fik gennemtravet hele centret. Og rundt om et hjørne, lå Orion så. Sexshoppen. Midt i det hele. M. latextøj på stativ udenfor.
Så der måtte jeg jo ind. Havde en fornemmelse af, at det godt kunne blive til et par billeder. Og jo... Her er et lille udvalg af hvad vi så derinde.


Først en lille diskret dildo.



En...ja...analtingest. "Devil's backdoor". Haha...jojo, der er runde flaskerensere. Action-Tool?


En kunstig tingest. Bemærk hullet, hvor man kan stikke fingeren ind for at mærke materialet. Det ser lidt gustent ud.


Så er der en dukke. Hovedet titter frem i vinduet. Man kan skimte den flade krop, som jo skal pustes op. Hun ser da intelligent ud...




Og til kvinderne. Gary B. Helvede skal fryse over, og grise skal kunne flyve, før jeg skulle hoppe på sådan en tingest. (Ville nok også være farligt. Altså, m. min vægt. Og sådan noget skrøbeligt oppustet noget. Gary ville da eksplodere og fise rundt i soveværelset som en skræmt ballon).

En maske til de grimme? Kæft en tud...


En buttplug. Som da vist ødelægger en ringmuskel på sin vej...



Og ja, så havde de parykker. Og det kunne jeg jo ikke lade være med at prøve. Skulle jeg ikke bare afblege mit hår m. det samme? Ligner en Svetlana.