mandag den 22. oktober 2012

Gråstænkt og Hjemmeværnet to the rescue.

Nå...så troede jeg lige, at jeg i det mindste kunne surfe fra nu afdød computer, hvis jeg benyttede mig af eksternt tastatur.
Men nej, et kvarter senere, opdagede computeren at den havde fået en "organ-transplantation". Mage til skaberi skal man da lede længe efter.
Har aldrig set noget lignende. Der var fandeme pop-up vinduer, rullepaneler og bokse over alt.

Hystade!


Så nu sidder jeg ved Gråstænkts mini bærbar. M. fingre der kolliderer konstant på lillebitte tastatur.
Er sgu da ikke nemt, når man har hænder der mest af alt ligner dette:




Men Gråstænkt har allieret sig m. hjemmeværnet. Also known as: Hans kollega Gert. Søde søde Gert.
Som vil se, om han måske muligvis har en computer, som der kan købes billigt. Er fandeme sødt af ham. Det er det virkelig!


Jeg troede aldrig jeg skulle skrive disse ord, men:


Hjemmeværnet har måske reddet mig.
 
 
 
 
 
P.S
Gert; hvis og såfremt, så udløser det altså en kage efter eget valg. Og/eller en sandwich efter eget valg fra mit arbejde.
 
 
 
P.P.S
Undskyld til samtlige mennesker jeg har været i nærheden af mellem 16:30 og 18:00 i dag.