mandag den 13. august 2012

Samle appetit ude, og spise hjemme.

Gud hvor jeg hader det udtryk! Minder mig lidt om at manden går og savler over fine delikatesser, og kommer hjem og stiller sulten m. boller i karry. Fordi han ikke har råd til andet på menukortet.
Og så går kvinden og håber på, at manden aldrig nogensinde får lønforhøjelse og forfremmelse.

Nå, men når det er sagt, så er det da okay at kigge når man ser noget pænt.
Den diskussion har netop været oppe at vende herhjemme. Og G. tror ikke på mig. Han er af den overbevisning at jeg ikke vil have at han kigger på andre kvinder.
Passer ikke. Jeg vil bare ikke have at han glor.
Det gør han så heller ikke, men derfor kan man jo godt lige markere sine grænser. Lavt selvværd skal som bekendt holdes ved lige. Man skal bare huske at lade være med at blive sur over at få svar på de spørgsmål man stiller, som man ikke kan klare sandheden af. Som f.eks. at spørge:
"Er Medina fræk?" (Gu' er hun ej. Hun ligner en hest i hovedet).
"Er den nederdel ikke liiiiige kort nok?"
"Er Jennifer Aniston virkelig så lækker? Har hun ikke bare lidt maskuline træk? Sådan tæt på."

Og her kan manden ikke vinde. For hvis han snakker en efter munden, ved man bare at han lyver.

Jeg kan nu sagtens selv blive betaget af andre kvinders (dumme) skønhed. I en sådan grad, at man næsten skulle tro jeg var interesseret i dem. Det hold tilhører jeg ikke, men jeg kan sagtens forstå lebiske kvinder. For hold da kæft, hvor render der nogle smukke eksemplarer af dem derude. Jeg gider bare ikke konfronteres med at G. deler min mening.
(Dybt latterligt; I know) Og så synes jeg måske godt at han kunne dreje hovedet af led over nogle chubby kvinder. Evt. m. antydning af overskæg. Bare sådan for at man kan blive bekræftet i at man virkelig er hans type. I stedet for at man sidder m. røg ud af ørene, når han udtrykker begejstring for Gwyneth Paltrow som er en str. urealistisk. M. mistænkeligt stramt maveskind og fe-agtigt ansigt.

(Men mellem os: Så kan jeg sagtens forstå ham. For hun ER fandeme en skønling. Men det behøver han jo ikke at vide).



(Vi gør opmærksom på, at der visse dele i teksten er anvendt flg: Ironi, sarkasme, og overdrivelse.)