fredag den 17. august 2012

Rødhætte under den fiktive kniv.

Hvis jeg nu havde masser af penge. Så mange at jeg aldrig behøvede at bekymre mig om saldo, så ville jeg få en omfattende renovering af krop. Selvfølgelig m. måde, så jeg ikke ender med at se ud som noget en flok cirkusklovne har kastet op ud over.

Lad os starte nede i den klamme afdeling:

Tæer: Evt. en lille fedtsugning? Godt nok kan tæer pr. definition aldrig blive kønne, men behøver de at ligne uformelige pølser af trylledej?

Ankel og underben: Her forestiller jeg mig at der bliver slebet lidt af landmandsknoglerne, så jeg kan få Mary-ben. (HKH). Så skal samtlige hår fjernes permanent.

Knæ: Fedtsugning.

Lår: Omfattende. Absolut en K3'er. Her forestiller jeg mig at man genskaber dem. Helt fra bunden af.
Jeg har jo for fanden stadig samme lårfacon som da jeg var 8 måneder.

Hofter: Skal blive som de er. Brede hofter er in! Og skide praktisk. Det er ikke småting man kan stable der.
Men en fedtsugning for at genopfriske facaden, er tiltrængt.

Røv: Oh my...Må alliere mig m. mekaniker, som har den der sugekop-tingest der retter buler ud. Og så forestiller jeg mig noget m. at skære 39 cm af i hver side. Og så skære den til m. skabelon.

Taljeområdet: Her skal musklerne bare tones, og fedtet skal reduceres lidt. Det hele skal ikke væk. Vil ikke have fitnessmave. Dog skal gærdejsmaven væk.

Bryster: Ja...Altså. Et lille løft ville ikke skade. Og så kunne man evt. tage det overskydende røvfedt, og fylde det i bryster. Eller noget af det...vil jo ikke ligne Linse Kessler.

Hals: Har solid hals. Den skal der ikke pilles ved.

Hage(r): Bare en bette sugning.

Næse: Perfekt. Hvorfor ændre på en Rembrandt?

Læber: Fin form. Ok fylde. Meeen, gad godt have lidt ekstra trut. Bare et par dråber.

Mund (inderside): Renovering. Og tandblegning. Dog uden at kunne blænde folk.

Øjne: Fin farve, fin form. Må dog godt forstørres en lille bitte smule.

Pande og øjenområder: Kritisk. Ligner Mor Kessler i sidevind. Botox ad libitum.

Ører: Velformede. Pæne. Ligger ind til kranie. Intet skal ændres.

Hår: Tilfreds. Kunne godt bruge 29 cm. mere i længden. Men generelt er det okay.

Overarme: Kan smække bildøre m. gardiner på undersiden. Kraftig reducering af hud.

Underarme: Samme problem som underben: Landmandsknogler. Ergo: Nedslibning.

Hænder: En parodi. En farce. Har bogstaveligt talt Anna og Lotte hænder. Kan som sagt ikke købe voksen fingervanter. Render altid rundt m. barnlige modeller i stærke farver på hænder.
Visse mænd har dog udtalt at det er en fordel. Jesus...selvbedrag.




NB: Kontonummer kan sendes v. henvendelse. Alle beløb bliver værdsat.