torsdag den 9. august 2012

Det dunker dernede.

Efter fire veloverståede dage hos helt vidunderlige mennesker på nyt job, er der weekend for Rødhætte nu.
Mine hælsporer bukker og takker. Og mine sko skal vist en tur i vaskemaskinen. Lugter fandeme som noget der burdes sendes til Steins Laboratorium. Vil vædde med at de selv kan gå ned i kælderen til vaskemaskine, hvis jeg beder dem om det.

For en halv time siden afslørede knirkende dør, at teenagedatter har fået sovet igennem og er klar til at tage hul på ny dag. Kl. 15:13, for at være helt præcis. Det skal nok blive sjovt når skolen starter på mandag, og hendes vækkeur skingert vækker hende kl. 06:30. (Ja, jeg er vækkeuret).
Bag ultratynd væg sidder teenagesøn og taler med vennerne via Skype. Hvornår skal jeg fortælle ham, at jeg (helt uden at lytte), kan høre hvert et ord han siger?

Overvejer et godt langt bad, og at stikke fødder i en balje Rodalon, så de er klar til den fodmassage, som Gråstænkt skal udføre senere i dag.
Burde faktisk også gå i gang med vasketøjet og støvsugeren. Men venter lige en halv time. Fødder trænger til hvile. Det dunker. Dernede.

Nå...kom forresten til at hidse mig op over noget. Hende der forsangeren fra PS12. Hold kæft hun er grim!
Jeg har længe spekuleret over hvorfor helvede hun (åbenbart) har limet kæmpe solbriller på ansigt. Men efter lidt research giver det straks mere mening.
Jeg ville altså også gemme øjne, hvis jeg lignede en Pekingeser.



Stay tuned. Næste indlæg bringer flere sammenligninger.