mandag den 14. marts 2016

Bøf & Blowjob dag

Dagen, hvor voksne mennesker bliver losset tilbage til teenagealderen og spammer Facebook med "tøhø" opdateringer om dagens kommende indtag af proteiner i fast og flydende form. For det er så sjovt. Åbenbart.  Jeg er desuden også så træt efter dagens arbejde, at fødderne nægter at samarbejde mere og at jeg egentlig bare længes efter at ramme min seng. Så selv hvis jeg jeg havde en mand og kom hjem til et par opknappede bukser i sofaen og en liderlig mand med et tindrende lys af forventning i øjnene og en halv steak i tandlommerne, ville jeg sgu nok bare ignorere aktiviteten i hans skridt. 




Og nej, der er intet galt med blowjobs. Der er bare noget galt med traditioner opfundet i et anfald af liderlighed. Især hvis man er en semi-bitter single. 

Men jeg vil da ikke holde mig tilbage med selvopfundne mærkedage. Så her på adressen køres flg. tema i dag:

- Bolognese & Bitterhed.
- Sofa & Semipsykose dag. 
- Ost & Onani dag. (Nej. Jeg er faktisk så træt, at jeg ikke engang tage strømperne af.Men tanken lyder da ikke helt dårlig.).
- Rødvin & Ramlösa dag.
- Livsglæde & Latter dag.