tirsdag den 25. november 2014

Pakkeleg

Så fik jeg befriet køleskabet for suspekte ting, som engang kunne spises uden risiko for marathon i trussen.

Det er jo pinligt. Direkte pinligt. Havde voldsom sved på panden, fordi jeg gerne ville blive færdig, inden Sundhedssøn kom ud i køkkenet. Nåede det of course ikke og fik det obligatoriske møgfald -efterfulgt af det storsælgende hit "Hvad med køkkenskabene, mor?" i en disco-version.


Nå..

Dagens optur:
En morgenhilsen. Lige da jeg havde mest brug for den. <3

Dagens nedtur:
Indgroet hår og en knækket negl. Havde endelig opnået en fin lang negl, som fik min finger til at se normalvægtig ud. Nu ligner den bare en rulle trylledej igen.

Dagens dummeste beslutning:
Har meldt mig til "Den Store Pakkeleg" på DR's hjemmeside. Ved ikke hvorfor jeg bliver ved med at gøre det år efter år. Vinder aldrig en skid og ender med at sidde og brøle af de andre nisser i spillet, fordi de konstant negler mine pakker.
Men jeg er stor fan af traditioner, så jeg tilmeldte mig med et virkelig modent spillenavn.



Og traditionen tro tog det kun to omgange, før en møgunge havde nakket alle mine pakker.



Det skal nok blive en hyggelig december.