mandag den 7. juli 2014

Okay....dybe indåndinger

Slettede lige et par indlæg fra i går. Om den store skvaddernar jeg havde en date med i aftes. Gider faktisk ikke have det liggende herinde.

Store fede dumme nar!

Har brugt hele dagen på at spekulere på, om jeg i bund og grund bare render rundt med en udstråling der siger: "Hey! Jeg er en skanky slut. Hvis jeg siger nej, skal du ikke stole på det. Så bare pres lidt på. Måske du får din vilje så."
Har været sur. Og ked af det. Mest sur. Men det værste er at man sidder og bliver helt i tvivl, om man selv har lagt op til en masse.

Altså...det véd jeg jo inderst inde godt, at jeg ikke har. Det er ham der er en nar og ham der åbenbart tror, at han kan få lige nøjagtig hvad han vil have.

Lortedag. Som dog er reddet på målstregen af min boss og mine venner. Fandme rart at have et solidt kærligt netværk, som ikke er bange for at kyle lidt humor ind.

Og møgvejr. Hader den ludervarme.

Skrider lige. Har planer. Er snart tilbage.