mandag den 3. marts 2014

It's just another manic monday



Man tror ikke det passer, men:
Jeg ryger ikke. Jeg damper. Og min lunte er i perioder helt ekstremt kort. Men jeg dufter godt. Midt i al hysteriet. Som der er rigeligt af...skal jeg eddermanme da lige hilse og sige.
Skulle ikke undre mig, hvis jeg fandt mig selv på skinnerne i nat - i gang med at brænde min bh.

De der politibetjente...:
Dem har jeg været inde hos i dag. Mrm. Skulle levere mad til dem. Og jeg præsterede så faktisk at lave en lidt ulovlig parkering udenfor. Jeps, that's how I'm indrettet.
Blev dog lidt skuffet indenfor, thi det var et par ret gamle overskæg der tog imod mig. Men hey; når man tænker på, at mænd foretrækker unge stramme modeller uden en snert af livserfaring i deres lille spinke krop uden hofter og med unormalt mellemrum mellem deres lår, så skal jeg nok bare være glad for de smil, som jeg fik af de to ældre uniformer. Det er vel hvad jeg kan tillade mig at stile efter.

Så for fanden:
Så steg blodtrykket igen...

Hvis jeg var lesbisk:
Ville jeg være dybt forelsket i Ellen DeGeneres.

Apropos forelsket, så:
Har jeg altså et permanent crush på Thomas Holm. Ej men fuck nu, hvor ER han dog helt igennem gennemført charmerende. Jeg kan næsten ikke holde det ud.

Man er edderrøvme ikke helt fremme i kokkejakken, når:
Man bager cookies på jobbet, smider skeer på kanten af bagepapiret, så det ikke blæser over kagerne mens de bages, og hvor man efter endt bagning hiver pladerne ud og griber fat i skeen med de bare næver.
Dumhætte. I dén grad.

Nå, men glæder mig da til:
At komme på messe med boss & chef. (Tak for invitationen. Faktisk beæret over, at I gider have mig med.). Skulle man fore en trolley med flamingo plader og tage den med til evt. smagsprøver?

Dagens tip:
Uanset hvor meget et forkølelsessår irriterer, så lad være med at bade det i brintoverilte. Helt alvorligt! Tro på mig!