onsdag den 5. februar 2014

Lokumsdisco

Jeg har fået en datter mere. Uglens bedste veninde, som i perioder bor her. Og gud, hvor jeg nyder det.
Dejlige dejlige pigebarn!
Lige nu er der åbenbart lokumsdisco. Døren er i hvert fald stænget ud til badeværelset. Og ud strømmer lyden af fnis, latter, skrumlen i skabene, lyden af bruseren der løber, små skyer af parfume og hårlak og musik streamet fra iPhonen med ekstra meget diskant i dagens anledning.

Det er skide hyggeligt.

Dagens bemærkning jeg godt kunne have undværet at høre fra teenagetrunterne:
"Og deres håndjern var faktisk ret billige" (Gider I GODT lade os voksne have noget for os selv? I behøver sgu da ikke overhale os på sexfronten. Overhovedet. Hold jer til petting! Nå!)
Okay...det var vist mere fnis-for-sjov håndjern, men de var sgu stadig købt i en sexshop!)

Dagens STOP SÅ:
CBB. Jeg elsker dem. Verdens bedste telefonselskab. Men hold kæft, hvor de ikke lader en glemme, hvis det er på tide at tanke abonnementet op. Man bliver spammet på sms og mail op til to gange om dagen.

Dagens kærlighed:













Dagens bagværk til teenagerne:
Pøllehorn, brød af dejrester og fastelavnsboller med creme og marcipan.















Dagens badegæster:
Lillebror, svigerinde og yndlingsniece. (Med tanke for, at teenagetrunterne er under bruseren as we speak, er det utroligt, at der er mere vand tilbage. 7 mennesker under bruseren på én dag. Velkommen til badehættehytten).

Dagens overhørte bemærkning:
Ude fra badeværelset: "Arrj, ved du hvad? Jeg er bare totalt glad for, at min mobil er vandtæt. Så kan man ligesom tjekke Tumblr og Facebook, mens man er i bad." - "Det gør jeg også altid".

A' hva' for noget?

Gid jeg aldrig havde:
Opdaget Asos.

Dagens nu-svælger-jeg-i-romantik: 


Elsker den sang!