mandag den 22. juli 2013

Listehætte

Dagens tilfældige liste.

Man er eddermanme underfrankeret, når:
- Man står og smører hele kroppen ind i faktor 50, undrer sig over konsistensen, fortsætter og finder ud af, at det er shampoo man har gnedet ind i huden.


Glæder mig til:
- At min veninde kommer om ikke så længe.

Det er skønt, at:
- Børnene er hjemme igen.

Denne uge skal bruges på:
- Hygge.
- Sludren.
- Film.
- Traveture.
- Mental forkælelse.

Næste uge skal bruges på:
- Mit eget selskab. Krydret m. socialt samvær m. dem der måtte have lyst.

Dagens optur:
- Børnenes hjemkomst.
- Telefonsamtale m. min chef. Hun er så skøn.

Hvad skulle jeg gøre uden:
- Min familie?
- Mine venner?
- Mit arbejde?
- Mit netværk?
- Barberskrabere?
- Ekstra solid negleklipper?
- Kaffe?
- Vinduer der kan åbnes?
- Humor?
- Pincet?
- Asti?
- Toiletpapir?

Hvor er det i bund og grund latterligt m.:
- Duftspray til toilettet. Det er jo ikke ligefrem fordi duften bliver bedre. Eller at den overdøver den fæle brune stank. Det blander sig bare sammen til en ækel luftmasse.

Okay, måske jeg skulle...
- Lukke de nederste stuevinduer? Kiggede lige ud, og fik øjenkontakt m. en gammel mand.

Hvem ER det der køber:
- De der usle småkager, der ser forskellige ud, men som alle er lavet af samme syntetiske dej? Folk uden smagsløg?

Hvorfor!!!??:
- Optrådte Medina i undertøj til Grøn Koncert? Hendes trusser var jo større end mine. Og dét siger ikke så lidt.

Det er virkelig en led fornemmelse, når:
- Man står m. hænderne begravet i bolledej, og der flyver en flue ind under ens top, og fræser og summer rundt derinde.

Note-to-self:
- Skal købe rødvin. Har ikke noget hjemme.

Hvordan:
- kunne det ske?