lørdag den 18. maj 2013

Grand Prix, bussemænd og sure tæer

Helt live fra sofaen.

Ligger m. benene oppe på Gråstænkts ben. Han lyder som om han er ved at brække sig.
Herregud...må jeg være her? Har sgu da været på arbejde i dag. På årets varmeste dag. Kom lige hjem i tide til Melodi konkurrencen.
Fødder trænger til at være til.

Nå...hvem vinder?

Danmark. Of course. Magter simpelthen ikke et nederlag, nu hvor aviserne har lovet os en sejr.
Og hvis Rumænien vinder, så æder jeg sofahynderne.

Og ærligt talt...Bonnie Tyler...Hvad sker der for hende?
Hun ligner Miss Piggy ret meget. Og så er det vist 20 år siden, at hun sidst kunne synge live.
Ja, man kan fristes til at sige, at hendes "Total eclipse of the heart", faktisk indeholder en sætning, som er blevet en form for selvopfyldende profeti.

"Turn arouuund".

Please...say you will, Bonnie.

Nå, afstemning om lidt. Synes måske godt at de kunne fremskynde det lidt. Skal på arbejde 8:30 i morgen.
Min eks-kæreste skal på grillen. Also known as: Svinet i frostrummet. Bliver rart at få plads derinde igen. Bryder mig ikke om at kigge på den hvide bodybag, hvor der ret tydeligt stikker stive døde ben frem.
Skal sikkert hjælpe m. at slæbe liget ud på kullene...
Bette svin...:(

Nå...prøver lige at snige en fod ud fra tæppet. Gad vide om G. opdager det...

.
.
.
.

"Ej, det mener du ikke alvorligt! Gør dog noget ved det. De er jo ekstremt sure" - sagde han m. ansigt lige så krøllet, som Kaj fra Kaj & Andrea.

Burde måske gå i bad. Og ved samme lejlighed få fjernet den kæmpe bussemand, som har blokeret højre næsebor.
Begriber ikke hvordan jeg kan avle noget så stort deroppe.