søndag den 4. november 2012

Tilbagefald.

Yndlingsniece blev hentet. Og så smed jeg mig direkte på sofaen. Og det gik egentlig godt nok. Lige indtil jeg rakte ud efter mit glas m. cola, og i stedet fik fat i Gråstænkts glas m. rødvin.
Helt ærligt!! Hvorfor hælder han det også op i et alm. glas?

Lugten fik min lever til at true m. selvmord. Og en akut kvalme sendte mig tilbage til undtagelsestilstand.
Og nu ligger jeg her. I sengen. M. nyvasket dyne og pude. Og kan blot tænke mig til en topmadras. Den er til vask. I flere dele.
Og jeg har det skidt. Kvalme. Roterende mave.

37 år. Og åbenbart blevet endegyldigt for gammel til at marinere mig selv i alkohol.
Krop skal jo bruge flere dage på at samle puslespillet, og huske hvordan systemet kører...normalt.

G. har det selvfølgelig godt. Den mand har aldrig tømmermænd. Aldrig.
Han ligger veltilpas i den anden side. Under det lysesøde Bratz sengetøj. Det er fandeme ømt.