søndag den 4. november 2012

Nej. Bare...nej!

Ja, jeg havde fået vin i aftes. Ja, jeg var i godt humør. Men var jeg dinglende fuld?

Nej!

Bare glad.

Pludselig blev jeg træt. Meget træt. Så jeg gik i seng, og faldt i søvn m. det samme.
Og så...åh gud altså...velkommen tilbage til 1991, hvor jeg for første gang prøvede effekten af vodka og æblejuice på egen krop.
Jeg vågnede...liggende på maven. Mens jeg kastede op.

??

Hvad fanden skete der lige dér? Sådan noget kan man da ikke gøre i søvne?
Det kunne man så....godt.
Føj for fanden! Jeg var jo fandeme næsten nødt til at foretage en gang brystsvømning i bakgear, for at komme væk fra det.
Så jeg måtte op og starte noget vaskemaskine. Og op at vaske hår. Og så i seng igen. M. dyne uden betræk. Og et tæppe på madrassen.
Og så kom Gråstænkt ned. Og så fik jeg det sgu dårligt igen. Og fik ham til at komme m. en balje. Very autentisk teenagestyle.

Vågnede ved 6-tiden. Og var oppe at tisse. Da jeg vendte retur til soveværelset, mødte der mig et ømt syn.
G. havde været nødt til at skifte dyne. (Ja, jeg spreder mig når det går vildt for sig) Så han lå der og sov...m.lyserød Bratz-dyne.
Yndigt.


Helt ærligt. Godt nok går der længere og længere imellem at jeg drikker mig vissen. Men betyder det så, at kroppen nulstiller sig selv, når man går i gang m. at hyggedrikke?
Fandeme bare så skide ulækkert. Og ærligt talt...hvordan gør man en seng ren? 180x200. Plus topmadras?

Hold kæft jeg er ulækker.