onsdag den 30. januar 2013

Creme i bollerne

Ærligt talt...lige nu magter jeg ikke at skrive. Så indlæg kommer senere, når jeg ligger i min seng.
Har bagt tæt på 100 fastelavnsboller i dag. M.vældig tyk creme. Store fyldte boller.

Avisen har forresten støbt kuglerne på forhånd ang. min klumme. De frister en sart sjæl. Opfordrer mig til at være en sssssslem Rødhætte.
Jeg skal se hvad jeg kan gøre. Vælger først og fremmest at koncentrere mig om det lokale sladder og nyhedsstof. M. andre ord: Der er rigeligt at gå i gang m.

Skrider igen. Har arbejdet over, er træt i overbelastede trædepuder, og skal på familiebesøg om lidt.

Vi ses under min dyne!

11 kommentarer:

  1. du arbajder så også kun 3 timer om dagen så klart du kan arbajde over.

    SvarSlet
    Svar
    1. Gør jeg det? Så er der fandeme noget jeg er gået glip af.

      Slet
    2. du har ikke fuld tid men flæksjop så du arbajder til det halve og får det dobbelt i løn.

      det en guldgrubbe

      Slet
    3. Hvad fanden en flæksjop?
      Jeg er imponeret over at du følger mig så fast, at du opfinder ting om mit liv, som jeg ikke engang selv anede. Få nu styr på fakta, søde du.

      Og guldgrube? Pis, så er jeg igen gået glip af noget .

      Slet
  2. Hej Rødhætte,
    Tag dig ikke af sådan en klaphat. Han skulle hellere bruge tiden på et danskkursus.
    Hilsen fra Hans C.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hans :)
      Jamen altså...jeg kan kun give dig ret.
      Det er næsten så sølle, avt det er sjovt.

      Slet
  3. ja du ved flæksjop dvs du arbajder 10 timer om ugen til 500000 om året

    rat god løn

    og du kan ikk stave. har ud ik gået i skole.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha, Ej men for pokker. Man kan næsten kun elske dig. Næsten.
      Nu har jeg en del flere timer om ugen, men jeg bærer over m. dig. Din kugleramme skal jo ikke overbelastes. Og fleksjob har jeg ikke. Men hvis jeg får det, så vil jeg da glæde mig til den årsløn. Tror dog desværre, at du regner i den forkerte valuta.

      Er du så ordblind, at du ikke kan genkende korrekt stavning når du ser det? Møsmøs, og sov godt.

      Slet
  4. Personligt behøver jeg jo ikke et "flæksjop" - jeg kan sagtens klare mig med at "flække" af grin over de ubehjælpsomme kommentarer fra din "stalker", eller hvad vi nu skal kalde vedkommende. He he!
    Tænk sig... At man kan stave så dårligt og have så "ondt i røven" over det, du skriver i din blog. Det er s.. da god humor. :o)

    Fornøjede hilsner herfra,
    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Personligt er jeg utrolig vild m. at personen klandrer mig for ikke at kunne stave. Det svarer jo til at Merethe Kasten er nedladende over for en person m. et bmi på 26 :)

      Slet