mandag den 15. oktober 2012

Felix Baumgartner.

Sjovt efternavn...Trægartner.

Nå, men Felix er sej! Det kan slet ikke diskuteres. Hold kæft hvor var det spændende at følge med i hans seneste bedrift. Men gud hvor jeg ikke forstår at han tør.
Nu er jeg selvfølgelig også en piveskid, som får kvalme af en tur i pariserhjulet, eller af at stå på en stige, men...Ej, forstår virkelig ikke at han turde.
Min dragt ville være brun indvendig, hvis jeg skulle tage sådan et spring. Desuden ville jeg kunne slå Felix' hastighed uden problemer. Med min vægt, ville det tage 10 sekunder at nå jorden...
Men respekt til gartneren! Det fortjener han.





Så var det tid til "Forbrydelsen III" herhjemme i aftes.
Umiddelbart en virkelig god serie. og jeg suger det da til mig, mens jeg ligger m. sammenknebne Sherlock Holmes øjne på sofaen, og mumler nogle konspirationsteorier ud i luften.
Men gud hvor ville jeg dog hade inderligt at skulle arbejde sammen med Sarah Lund. Mage til selvoptagede uligevægtige sweater, skal man da lede længe efter. Hun er jo ganske ulidelig.
Har hun ADHD? For jeg synes godt nok hun har svært ved at holde koncentrationen.
"Nå, her holder jeg så...på en bro. M. pisse mange millioner kroner.Som skal redde lille piges liv. Nu skal jeg bare lige tæn.....hov, hvad var det? Hvad er det der er derhenne? Jeg smutter, gør jeg!."

Nå, men det er mandag. Og jeg har fri. (Wooop Wooop) Børnene kommer hjem fra deres far senere i dag. Og mine planer står vist bare på en heftig oprydning og rengøring af hytten. Tur i Føtex. (Living on the edge). Og en lang travetur.

Når jeg lige har hældt et par krus kaffe ned. Selvfølgelig...