onsdag den 22. april 2015

Denne verden ville være et meget bedre sted, hvis...

¤ der ikke fandtes løgnere og bedragere.
¤ hjemmeværnet selv betalte for deres hobby.
¤ man fik morfin hos tandlægen. (Joeh doktor S. Pidstand, jeg sværger...det gør ondt i rødderne. Du må nok hellere rodbehandle dem alle - bare for en sikkerheds skyld).
¤ alle mennesker ejede empati.
¤ Venstre ikke eksisterede.
¤ man måtte aflive racister.
¤ Maj-Britt Krittenstein fik lukket sin internetforbindelse for altid.
¤ Super Flyers øgede forbrændingen,
¤ der ikke var orm i hindbær.
¤ man ikke fik selskabelig tarm af kirsebær.
¤ "De sorte spejdere" kom tilbage.
¤ karma eksisterer.
¤ man kunne hjemmefedtsuge sig selv.
¤ man ikke havde hår på benene, tæerne, skridtet og i armhulerne.
¤ Frede var konge.
¤ temperaturen aldrig oversteg 24 grader i Danmark.
¤ Søren Pind blev kronraget.
¤ McDonalds havde "de ringer, vi bringer".
¤ naboen ville stoppe med at parkere sin lede grimme kæmpe kassevogn udenfor mine vinduer. Den dækker jo for hele vinduespatiet.
¤ der var en stensikker kur mod alle sygdomme.
¤ frøer blev udryddet.
¤ Joachim B. Olsen blev fattig og arbejdsløs. (I hvert fald indtil han fik udviklet en social og menneskelig intelligens)
¤ folk stoppede med at udvande tapas-begrebet.
¤ man kunne blive udstyret med en radar mod at blive udnyttet for sin godhed.
¤ alle mennesker ejede evnen til at føle dårlig samvittighed.
¤ min eks. lod være med at kontakte mig for at fortælle, at jeg bor i hans hjerte for alid. Mest af alt fordi han er gift. Sådan noget er slet ikke pænt gjort.
¤ alle stoppede med at købe buræg og frostkyllinger.
¤ toastbrød udgik af sortimentet i butikkerne.


synes jeg...