søndag den 16. juli 2017

Når folk klager på Trustpilot

Altså, det er jo en ærlig sag, at man ikke bryder sig om "Har-du-penge-kan-du-springe-køen-over"-konceptet, som Legoland har indført. Men ligefrem kræve sine penge tilbage? Skal man så også kræve det, når man flyver til London på monkeyclass og opdager, at dem længere fremme i flyet, har mere benplads, fri bar og lækkert mad? Også selv om de har betalt så rigeligt for det af egen lomme?





Det er slemt nok at gå forgæves efter doughnuts. Men når der så samtidig ikke er pastasalt (frisklavet for 16 timer siden), så bliver man nødt til at reagere med bundkarakter på Trustpilot.




Hvis alt går galt; bebrejd muslimerne.



Q: Hvad kan man så lære af det?
A: Der ER faktisk nogen, der køber de der trætte cheeseburgers.




Jeg elsker Ahmed for den anmeldelse af "Den Korte Avis".




Andreas er ikke udpræget begejstret for Jobcenter/Fredericia.




Det er "little helper" heller ikke. Og hvorfor ikke kombinere det og spare tid og samtidig anmelde kvinderne, når man nu HAR fået varmet tastaturet op?






Natural_man scorede ikke på sexdating.dk, gætter jeg på. (Og det samme gør sig gældende for Peter)




Palle reflekterer over sit liv i sin anmeldelse.  (Men han har nu fat i noget. Jeg tror også, at 3 retter for 200,- er noget, der fanger jyderne mere end øboerne)






Sara er pisse nærig. 50,- gider hun ikke bruge på sit særligt-sensitive barn. Til gengæld vil hun gerne tvære sit ulykkelige barn af på Jensens For det ER da også for dårligt, at de ikke har et specielt tilpasset menukort til hende.