onsdag den 2. juli 2014

Pikke ad libitum

Okay...Det der Scor.dk...


Det dropper jeg bare.


Ikke fordi jeg er sippet eller noget der ligner. Kunne aldrig finde på at bitche over alle de billeder af div. forplantningsorganer man få smidt direkte på øjet, når man logger ind. Det er jo ligesom forventet. (Og hold nu op...De er ikke nærige med billederne derinde!) Mændene er også en del pænere der, end på unavngivet dating-site.

Faktisk er der en del lækre hankøn derinde.


Faktisk ved jeg ikke, hvorfor jeg så har overvejet at slette min profil?

Egentlig?



Nå men...jeg har fri i dag. Hvilket blæren åbenbart var skide ligeglad med. Vågnede lidt over syv med følelsen: "Hvis du ikke rejser dig NU og går på toilettet - og hvis du ikke gør det meget langsomt - så vil der ske uheld".
Det var sådan noget med at bakke ud af sengen i doggy-style. Liiiiige så stille. (Med trusser der var kravlet en smule ud - smukt må det have set ud). Glidende bagudvendte bevægelser på knæene, indtil knæ glider stille ned på gulvet og man derfor sidder knælende ved madrassen. Med tårer i øjnene. Og får sig presset roligt op med hænderne støttende på madrassen - op i stående stilling - ventende på at blæren stopper med at skvulpe og så nærmest kravlende som en retarderet Spiderman op ad trapperne og ud på badeværelset....
Hvor man så sidder man der...Og tisser. Og tisser. Og forsøger at have øjenlågene klappet ned imens, for ikke at vække øjnene. Og tisser. OG TISSER! Og 17 liter senere, er man så sådan cirka ret så vågen.

Er det sådan det er at blive gammel? Har blære mistet elasticitet? Det er da frustrerende.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar