tirsdag den 2. oktober 2012

The attacks from Dræbersvinene.

Ej...det er sgu lidt tragikomisk. En landmand i USA gik ud for at fodre svinene, og vendte aldrig hjem igen.
Svinene havde ædt ham.

Den lader vi lige stå et øjeblik...




Nu morer jeg mig normalt ikke over dødsfald, men for helvede...Hvad sker der? Er det karma der rammer menneskerne nu? Fra svinene? Nu har vi ædt deres forfædre i mange mange år. Er det vores tur nu?

"Landmanden blev sidst set i live, da han i onsdags gik ud for at fodre grisene. Da han ikke vendte tilbage, gik familien efter nogen tid ud for at lede efter ham. De fandt kun få kropsdele af ham i svinestien.
Den lokale sherif fortæller, at mindst en af grisene tidligere har vist aggressiv opførsel over for manden."

En eller anden må gerne fortælle mig, hvornår højtiderne falder i svineverdenen. For så tror jeg da nok lige at jeg holder mig inden for bygrænsen.